2019 оны УРИА

Зөвлөгөө

ХАЛДВАРТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ

ХАЛДВАРТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ

Дэлгэрэнгүй
ДАРХЛААГАА ДЭМЖЬЕ

ДАРХЛААГАА ДЭМЖЬЕ

Дэлгэрэнгүй
ДАСГАЛ ХӨДӨЛГӨӨНИЙГ ЭРХЭМЛЭЕ

ДАСГАЛ ХӨДӨЛГӨӨНИЙГ ЭРХЭМЛЭЕ

Дэлгэрэнгүй
МӨРНИЙ ҮЕНИЙ ДАСГАЛ

МӨРНИЙ ҮЕНИЙ ДАСГАЛ

Дэлгэрэнгүй
ТОМУУ, ТОМУУ ТӨСТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ

ТОМУУ, ТОМУУ ТӨСТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ

Дэлгэрэнгүй
НУРУУНЫ ӨВЧТЭЙ ХҮМҮҮСТ ЗОРИУЛСАН ДАСГАЛ

НУРУУНЫ ӨВЧТЭЙ ХҮМҮҮСТ ЗОРИУЛСАН ДАСГАЛ

Дэлгэрэнгүй
НҮҮРНИЙ ДАСГАЛ

НҮҮРНИЙ ДАСГАЛ

Дэлгэрэнгүй
ЗӨВ ЗОХИСТОЙ ХООЛЛОЖ СУРЦГААЯ-1

ЗӨВ ЗОХИСТОЙ ХООЛЛОЖ СУРЦГААЯ-1

Дэлгэрэнгүй
ЗӨВ ЗОХИСТОЙ ХООЛЛОЖ СУРЦГААЯ-2

ЗӨВ ЗОХИСТОЙ ХООЛЛОЖ СУРЦГААЯ-2

Дэлгэрэнгүй
ДАВСНЫ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗӨВЛӨМЖ

ДАВСНЫ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗӨВЛӨМЖ

Дэлгэрэнгүй
ТАМХИНААС ТАТГАЛЗАЯ-1

ТАМХИНААС ТАТГАЛЗАЯ-1

Дэлгэрэнгүй
ОСОЛ ГЭМТЛЭЭС СЭРГИЙЛЬЕ

ОСОЛ ГЭМТЛЭЭС СЭРГИЙЛЬЕ

Дэлгэрэнгүй
ТОМУУ, ТОМУУ ТӨСТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ - зөвлөмж

ТОМУУ, ТОМУУ ТӨСТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЬЕ - зөвлөмж

Дэлгэрэнгүй
ТАМХИНААС ТАТГАЛЗАЯ-2

ТАМХИНААС ТАТГАЛЗАЯ-2

Дэлгэрэнгүй
Томуу, томуу төст өвчнөөс сэргийлье

Ханиад томуугийн үед өөрийгөө болон гэр бүлээ хэрхэн хамгаалах вэ?

Дэлгэрэнгүй
Тархинд цус харвалтын шалтгаан

Нийгмийн эрүүл мэндийн төвөөс тархины цус харвалтын шалтгаан болон хэрхэн урьдчилан сэргийлэх талаар зөвлөгөөг хүргэж байна.

Дэлгэрэнгүй
Амьдралд хэвшүүлэх 10 дасгал

1.Нүдний хараа сайжруулах дасгал

Нүдээ хагал аниад нар зөв, нар буруу, баруун, зүүн, дээш, доош аажим 10, 10 удаа эргүүлнэ.

2.Ходоод гэдэсний үйл ажиллагаа сайжруулах дасгал

Шүлсээ сорж амаа дүүргээд бага багаар залгина. Энэ үед дээддоод буйлны завсар тойрог маягаар эргүүлнэ.

Дэлгэрэнгүй
Цусны даралт ихсэх өвчний 2-р үед хийх дасгал

1-р дасгал. Бэлтгэх байдал – гарыг биеийн дагуу авч сандал дээр сууна. Амьсгал авч гарыг нугалаад амьсгалаа гаргахдаа гараа тэнийлгэнэ.

2-р дасгал: ББ-гараа биеийн дагуу авч сандал дээр сууна. Амьсгал авч гарыг өргөөд, амьсгал гаргаж гарыг буулгана.

3-р дасгал: Гарыг биеийн дагуу авч хөлдөө мөрний хэмжээтэй зай авч зогсоно. Хөлийн тавхайг дэвсгэрээс хөндийрүүлэхгүй өвдөгний үеэр ээлжлэн нугална.

Дэлгэрэнгүй
Өтгөн хаталтын үед хийх дасгал

1. Бэлтгэн байдалд тэгш гадаргуу дээр дээш харан хэвтээд хөлөө жийн гараа биеийн дагуу байрлуулна Амьсгал авахдаа хэвлийг дүүргэн, гарагахдаа хэвлийг татна. 6-8 удаа давтан хийнэ.

2. ББ дээрхийн адил. Хэвлийг огцом дүүргэн татах хөдөлгөөнийг 10-15 удаа хийнэ.

3. Дээш харан хөлөө өвдгөөр нугалан 2 гарыг дагзны ард зөрүүлэн барьж хэвтэнэ. Амьсгал авч өвдгөө салгалгүйгээр баруун тийш хазайж газарт хүргэнэ. Амьсгалаа гаргахдаа бэлтгэх байрлалдаа орно. Зүүн тал руугаа мөн адил хийх ба дасгалыг 4-5 удаа давтан хийнэ.

Дэлгэрэнгүй
Өтгөн хаталтаас сэргийлэх дасгал, хоол хүнсээ зохицуулах нь

Өтгөн хатах нь идэж буй хоол хүнсний бүтэц, гэдэсний гүрвэлзэх хөдөлгөөн багасах, гэдэсний уртын хэмжээ харьцангуй нэмэгдэх, хэвлий, аарцгийн булчингийн үйл суларсан зэрэг олон шалтгаантай байж болдог.

Өтгөн байнга хатсанаас индол, скатол зэрэг хорт бодис цусанд шимэгдэж, биеийг архаг хордлогонд оруулна. Нян үржих таатай нөхцөл бүрэлдэж, хий их хуримтлагдсанаас хэвлий дүүрч цанхайх, өрц өргөгдөн зүрх уушигны үйл ажиллагаанд сөрөг нөлөө үзүүлнэ. Энэ үед зүрхээр хатгах, амьсгаадах, дотор муухайрах, хэвлийн доод хэсгээр өвдөх, хэт их дүлснээс ивэрхий үүсэх, тархи зүрхний цусан хангамжинд ч сөрөг нөлөө үзүүлнэ.

Хэрвээ та өтгөнөө өдөр бүр эсвэл 2-3 хоног, 7 түүнээс дээш хоногоор гадагшлуулж чадахгүй бол өтгөн хатаж байна гэж үзэн эмчид хандах ба дараах дасгал болон дэглэмийг хэрэгжүүлээрэй.

Дэлгэрэнгүй